reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Kujundžić

Barbora Kujundžić

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  24x

Som aktívna mama, žijem v zahraničí, rada čítam knihy a sem-tam niečo napíšem. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťLiptovský MikulášZo svetaIné

reklama

Spoločnosť

Mýty o nadaných deťoch

Barbora Kujundžić

Mýty o nadaných deťoch

Nedávno som začala čítať Príručku pre rodičov nadaných detí od Jamesa T. Webba a ďalších.

  • 6. júl 2023
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 1 445x
  • 0
Prečo som si želala deti

Barbora Kujundžić

Prečo som si želala deti

Všimla som si, že sa v poslednom čase začalo objavovať veľa článkov o celebritách, ktoré nechcú mať deti.

  • 21. máj 2023
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 296x
  • 1
Poučenie z minulosti

Barbora Kujundžić

Poučenie z minulosti

Celý svet sleduje dianie na Ukrajine, všetci sme šokovaní, snažíme sa pomôcť a vyjadriť Ukrajincom našu podporu.

  • 27. feb 2022
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 314x
  • 0
Prečo by mali byť e-knihy populárnejšie

Barbora Kujundžić

Prečo by mali byť e-knihy populárnejšie

Nedávno som čítala, že sa budú zdražovať knihy, lebo sa zvyšujú ceny nákladov na tlač.

  • 2. feb 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 328x
  • 2
Emmi Piklerová ako ju (ne)poznáme

Barbora Kujundžić

Emmi Piklerová ako ju (ne)poznáme

Piklerovej trojuholník či Kniha o našom dieťati sú slovenským rodičom pomerne známe, ale Piklerová toho vytvorila viac.

  • 9. dec 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 222x
  • 0
reklama
Waldorfská pedagogika a naše nákupné zvyklosti

Barbora Kujundžić

Waldorfská pedagogika a naše nákupné zvyklosti

Mohla by byť waldorfská pedagogika prevenciou konzumnej spoločnosti?

  • 6. dec 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 342x
  • 0
Porovnanie pedagogiky Marie Montessori a Rudolfa Steinera (tzv. waldorfskej pedagogiky)

Barbora Kujundžić

Porovnanie pedagogiky Marie Montessori a Rudolfa Steinera (tzv. waldorfskej pedagogiky)

Maria Montessori je na Slovensku už veľmi známa, ja som o nej počula ešte skôr, než som sa stala mamou.

  • 24. nov 2021
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 1 663x
  • 0
Pár riadkov o Eugenovi Gindlovi

Barbora Kujundžić

Pár riadkov o Eugenovi Gindlovi

S Eugenom sme sa zoznámili v roku 2011 v rámci série rozhovorov, ktoré som robila s rôznymi osobnosťami Liptova.

  • 18. nov 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 196x
  • 0
V tlači sme sa chceli vyrovnať Západu

Barbora Kujundžić

V tlači sme sa chceli vyrovnať Západu

Od prvého založenia Neografie ako akciovej spoločnosti v roku 1943 prešlo sedemdesiat rokov.

  • 9. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 094x
  • 4
Dievčatám chýba zdravý vzor otca

Barbora Kujundžić

Dievčatám chýba zdravý vzor otca

Dom Caritas sv. Kláry v Liptovskom Mikuláši je zariadenie pre dievčatá vo veku 13 až 25 rokov.

  • 4. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 787x
  • 0
reklama
Milan Mikoláš: Nie som rezbár

Barbora Kujundžić

Milan Mikoláš: Nie som rezbár

Venuje sa tvorbe plastík od roku 1968. Spravil ich vyše 260. Prácu s drevom som vždy robil pre vlastné potešenie.

  • 9. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 559x
  • 0
Eugen Gindl: Kto využíva iba jeden zdroj informácií, je nahratý

Barbora Kujundžić

Eugen Gindl: Kto využíva iba jeden zdroj informácií, je nahratý

„Snažím sa písať o veciach, ktoré iní z rozličných dôvodov obchádzajú. Takýchto tém je veľa, o mnohých sa píše skreslene,“ tvrdí v rozhovore novinár, publicista, scenárista a šéfredaktor časopisu Kozmos, Eugen Gindl.

  • 25. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 734x
  • 5
Zaslúžia si extrémisti slobodu slova?

Barbora Kujundžić

Zaslúžia si extrémisti slobodu slova?

Francúzsky osvietenec Voltaire raz povedal: „Mojim povolaním je hovoriť to, čo si myslím.” Dnes sa aj „obyčajní ľudia“, nielen umelci a spisovatelia, radi vyjadrujú, chcúpovedať svoj názor, nemajú problém komentovať dianie okolo seba. Mnohí sa oháňajú slobodou slova. Priestor majú aj extrémisti. Vynára sa otázka, čo s tým.

  • 11. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 381x
  • 0
Astronaut a laický kazateľ James Irwin

Barbora Kujundžić

Astronaut a laický kazateľ James Irwin

Pred osemnástimi rokmi, 8. augusta 1991, zomrel americký astronaut James Benson Irwin. Popri Eugenovi Andrewovi Cernanovi bol jedným z dvoch amerických astronautov, ktorí navštívili Slovensko.

  • 10. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 930x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu